dissabte, 20 de març del 2010

m'agrada

M'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agrada.

El sol, la meva família, el cap de setmana, fer la cervesa amb els amics, dormir abraçada, caminar, cantar, mirar fotos, llegir al porxo, somriure, un bon petó al mig de la galta, la infantesa, ballar!, casa nostra, la gent que m'estima, les botes amb taló, les dutxes llaaaargues, fer volar coloms, ... (continuarà)

(diumenge) Un bon foc a la llar, guaitant les flames amb una copa de vi; les paraules, les maduixes, la cuina endreçada, el melic, els fruiters florits, els llavis molsuts, la sinceritat, la tendresa, els massatges!, la penombra de les espelmes, el cel de nit...

(dilluns) La Mariona i en Jan dormint, en Jan i la Mariona desperts.

(dimarts) Posar-me rímmel, les seves mans, el poemari que tinc a la tauleta de nit, els llençols nets i suaus.

(dimecres) Dur els cabells llargs, els boleros, la gresca amb les meves germanes, ...

(dijous) Juan Diego Botto!

(dissabte) Els massatges, les carícies, el gol d'en Jan amb la dreta!; les carícies, els massatges, el gol d'en Jan amb l'esquerra; he dit els massatges i les carícies?!; l'alegria d'en Jan. I l'adaptabilitat de la Mariona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada